vrijdag 30 november 2012

The november creation.


Het is al weer een tijdje herfst en dit is mijn eerste keer dat ik de herfst mee maak met een l'abaya aan. Ik heb vorige jaar einde januari besloten om mijn skinnyjeans, jurkjes in te ruilen voor een l'abaya hamdoulillah. In de lente en zomer was een l'abaya heel lekker luchtig, maar ik keek uit naar de winter. Hoe zal ik me dan moeten in pakken?Toch wel een jas of niet. Verschillende gedachtens gingen door me heen. Maar nu het eindelijk zo ver is valt het allemaal reuzen mee. Je moet je zelf gewoon goed inpakken door truien onder je l'abaya te dragen of er boven op. Een lekker thermo panty onder je broek. Ik kan niet meer zonder mijn l'abaya.. el hamdoulillah.




Hier boven zie je een l'abaya herfst combinatie..

En natuurlijk heb ik ook een combinatie gemaakt voor dames die nog geen l'abaya dragen.

Laat weten wat jullie ervan vinden?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

LinkWithin