vrijdag 23 november 2012

Marokkaanse Magic lipstick.



Oranje - Geel - Paars - Groen - Blauw - Rood.


Ik denk dat mijn collectie nu eindelijk compleet is. Deze lipsticks zijn algemeen bekend en voornamelijk in Marokko verkrijgbaar. Je kunt ze ook vinden in islamitische winkeltjes, alleen niet in alle kleuren.
Persoonlijk vind ik de sticks echt geweldig. 

Mijn favoriete is toch wel de groene, omdat hij een licht roze tint achter laat en ik wel van lichte tinten hou. Hoe meer lagen je op doet , hoe feller de kleur. Deze lipstick is een aanrader voor mensen die het irritant vinden om steeds bij te werken, omdat deze lipstick 24 uur blijft zitten.  



Voordelen;

  • Het blijft 24 uur zitten
  • Je hoeft niet bij te werken
  • Prachtige kleur
  • Handige verpakking

Nadelen;

  • Moeilijk weg te halen
Zoals je kan zien heb ik meer voordelen dan nadelen dat komt, omdat ik tevreden ben over de lipstick. 

Hierboven zie je de kleuren resultaat.

Zoals je op de foto kunt zien geeft rood een rode kleur, en blauw geeft toch meer paars af. De overige kleuren zijn roze tinten. I love it.



5 opmerkingen:

  1. I like! Ik heb gisteren lichtpaars en donkerpaars gekocht voor 2,50 bij Boekhandel Noor in Rotterdam.

    Thuis ben ik donkerpaars gaan uitproberen en vanochtend werd ik wakker met roze lippen haha. Blijft dus echt goed en lang zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, volgens mij is mijn collectie dus nog niet compleet. Ik wist niet dat er twee soorten paars waren. Ze zijn prijzig hier in nederland, ik heb ze voor 50 cent per stuk uit Marokko.

    Inderdaad, echt een aanrader voor een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ja wist het ook niet! Ja ben dit jaar niet op vakantie geweest dus helaas. Volgend jaar zal ik er een paar in Marokko inslaan.

    Trouwens, er zijn geen nadelen! Ik gebruik de gezichtsdoekjes met tea tree van Primark om mijn make-up weg te halen. Als je die voor de lipstick gebruikt zul je zien dat het er in één er vanaf gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In shaa 'Allah, dan moet je inderdaad een paar inslaan.

    Haha, serieus dankjewel voor de tip. Ik ga ze van de week inslaan.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

LinkWithin