woensdag 28 november 2012

Palmolive collectie.




Na vele reclame folders af zijn te gaan, kwam ik een aanbieding tegen bij de Albert heijn. Palmolive shampoo of conditioner voor maar 0.99 cent of tewel 1 euro, natuurlijk kon ik het niet laten liggen. Ik heb toen twee shampoos gehaald en één conditior. Daarnaast ging ik langs de kruidvat en kwam ik overigens weer een aanbieding tegen van Palmolive douchegel. Kopen of toch niet? Uiteindelijk dacht ik ,laat ik mijn palmolive collectie maar compleet maken haha.

Ik koos voor twee Aroma therapy en een Palmolive Ayurituel Joyous die overigens nieuw is. Hieronder staat kort beschreven hoe die ruikt.

Palmolive Ayurituel Joyous ruikt naar Indische moerbei en lotusbloem. Met deze bijzondere geuren combinatie kan je je volledig ontspannen. De lotusbloem staat voor reinheid en compleetheid en reikt terug naar de oorsprong van alles: de godin Lakshmi stapte in het hindoeïstische scheppingsverhaal uit een lotusbloem. Ze is de godin van geluk, de geefster van rijkdom en geestelijk welzijn, harmonie en overvloed.  




Shampoo
Fresh & Volume voor normaal/Vet haar
Silky Shine effect voor normaal haar
Conditior
Milk & honey voor droog haar.

Heel de palmolive lijn ruikt geweldig. Nu hopen dat ze ook goed werken..

Heb jij een van deze producten al gebruikt? Laat hieronder dan een comment achter van wat jij ervan vond..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

LinkWithin