woensdag 28 november 2012

'Action Seasalt body scrub.


Als ik naar de action ging was het elke keer weer mis. Ik ging speciaal voor de scrub waar ik goeie verhalen over had gehoord. Hij was keer op keer uitverkocht. Uiteindelijk na een aantal bezoekjes kreeg ik de roze variant te pakken. Ik heb hem een aantal keren gebruikt en alles klopte hij voelt erg prettig aan en hij maakte mijn huid zacht. Alleen er miste iets, ik vond hem maar niet lekker ruiken. In de eerste instantie dacht ik, dat het lag aan het feit dat ik verkouden was, maar tevergeefs later toen ik weer genezen was vond ik hem naar mijn mening nog steeds niet lekker ruiken. Ik vond het wel jammer, maar voor   1.39 mocht je niet klagen dat was geen geld.


Na één maand besloot ik weer een bezoekje te nemen aan de action en tot mijn verbazing hadden ze bijgevuld. Ik opende snel de overige variante en werd toen veroverd door de paarse variant die overheerlijk ruikt. Ik kon hem gewoon niet laten liggen, hij ruikt hemels. Ik ben helemaal weg van de geur en dat maakt de scrub helemaal compleet. Hij ruikt naar eucalyptus en rozemarijn heerlijk. 

Gebruik;
Masseer de scrub met ronddraaiende bewegingen over de vochtige huid. Daarna goed afspoelen.


Gebruiken jullie deze scrub ook? Laat dan weten wat jij ervan vindt..

 Ken je het nog niet dan moet je hem uiteraard aanschaffen. Hij is te koop bij alle action filialen voor een kleine bedrag van  1.39.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

LinkWithin